ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Knäppis haha :D

2010-12-31 00:40:01 / 0 kommentarer ..


Kid var galen ute i trädgården idag haha ;D Hoppade runt som en galning (Dock gör han det varje dag...) och sprang och tebaka  o höll på.

Så ja satte mej ner för att ta kort och då vände han och hoppade ett 2 m (jag skojjar inte!) långt språng , trodde han skulle hoppa på mej x]


titta, de var ibörjan av språnget haha.
Knäppis :DD
Och jaaaaa, jag tkr han är söt. Är han inte de ? :D
Kanske inte just på bilden men, annars ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!