ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Bildbomb på flängbäng ;)

2010-07-21 22:39:19 / 1 kommentarer ..


Nu kmr en bildbomb på flängbäng och bisca ;)  (Flängbäng=Kid) .
För er som ej vet så har jag två hundar oxå ^^

Vi hoppa med dom, och Kid hoppa 105-110 cm! :o





framhoppning :)
Detta är då Kid ;)

Skapligt högt över ;)



bångo xD<3





Sen höjde vi lite ;)


Och så höjde vi ännu mer ^^
ca 105-110, dutti hund :)


Ni kke fattar varför vi kallar honom flängbäng ;)<3


Duktig är vad han är ^^


denna bild får avsluta:) blogg.se är grymt segt :s
laddar upp resten av bildera nån annan dag när de inte är så segt ^^
alla dom hära bilderna tog en timme :S




Kommentarer

aww, ska lägga upp bilder när funny hoppar också nån gång på bloggen (a)

fast när hon blir riktigt frisk såklart :)<3

2010-07-22 13:20:38
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!