ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Bra Minne Irma (y) xD

2010-07-27 17:38:43 / 1 kommentarer ..


Mitt Minne är ju verkligen inte bra asså xD
Ja ska ju rida lektion idag, och så går jag och pratar om de hemma, sen 10 min senare kmr mamma hem, och då frågar jag vad ja ska rida förnått idag xD
Och de är inte det ända, idag så går ja och gör te som jag sen ställer på mitt rum på skrivbordet, och sen efter ngr min har jag glömmt bort de och går och gör nytt fast de redan finns kvar (a) och detta var ju inte de ända som hände idag :p
Ja, mitt minne är verkligen inte bra (a)

Bjussar på ngr ganska nya bilder på mej och Smirre :)) snäll som jag är (aa)









Kommentarer
Alma

fin fina bilder, lägg in mer bilder,förjag vill se :D

2010-07-27 22:57:48
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!