ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Frågor och svar!

2010-07-03 23:19:05 / 0 kommentarer ..


Svarar på frågorna nu =)

1. har du kille ?
om inte:
vill du ha en ?

& andra frågar:
hur länge har du haft smirnof ?
vad kalas han ?
hur är han att rida ?
hur är han att hoppa ?


Svar: Nej inte just nu ;) ne trivs bäst såhär :b
i exakt 9 dagar nu (a) Vi kallar honom Smirre elr Smirnoff. Han är underbar att rida och lika så att hoppa, men han är ingen ponny man bara sitter upp på så går han utan man måste rida för de :)

2. när blir smirres oh din nästa tävling ? :)<3
GPK elr tidigare ? :D<33


Svar: Vi åker på en dressyrtävling i Borlänge den 17 juli, sen blire nog Gpk om inte ngn annan tävling dyker upp före :)

3.hur långt vill du komma med Smirnoff ?
i både hoppning och dressyr ? (:

svar: Vill ju såklart komma så långt som möjligt i alla grenar, helst SM (a) om man får drömma.
men annars vill jag ju rida med bra % upp till LAP:1 iaf, i hoppning 0:or upp till LA, :)

4. hur högt har du tävlat som högst? i alla grenar? :):)

Svar:  tävlat upp till LB dressyr, och gått som högst 66%i en LC, och 55% i LB.
tävlat fälttävlan upp till p70, skulle starta Lag SM ev nu i höst me Puff, nu blev de ju inte så :(
hoppade LB med Puff, skulle debutera LA men helgen före debuten blev han halt så... :(

5. vad tkr du om alla småungar som inte kan rida som får skitdyra ponnisar och åker runt på tävlingar och vinner fasten att dt är ponnyn som gör jobbet ?

svar: hehe, ja vad ska man säga... tkr kke inte att det är de bästa sättet att lära sej rida :b men ja, dom får väl ha superfina ponnisar och så , vad ska vi göra åt de? men de blir ju svårare för dom sen på storhäst. vet inte vad jag ska säga om de egentligen xD

6. vilken är den bästa ponnyn på tävlingar du vet ? ;)
kan inte du berätta om grs och din ridtid å sånt ? :)
när blir din nästa tävling ?

svar: hehe, den jag tkr rider snyggast på ponnyfronten är Elin Wallin på Sherry, hon rider jätte fint tkr jag (a)
men bästa.... alla är väl jättebra :)
jo ngn gång kan jag de ;)
den 17 juli tror jag :) sen meeting GPK.

7. spelar du fotboll ?
isf är erat lag bra?
Vilket lag spelar du i ? :)

svar: ja det gör jag.
vårat lag är bäst! ;) vi har vunnit 7/9 matcher tror jag ;)
Hille IF.

8. vad är de högsta du har hoppat? :)

Svar: vet inte vad de låg på, 110-120? nåt sånt där :) har mest ridit b-ponny så :b

9. får jag fråga en känslig fråga? :)

svar: Ja de får du (A)

10. Hur länge har du ridit? :)
varför blev Puff halt? asså, vare ett sår, elr en förslitnings skada elr vad vare? :)


svar: ridit i princip hela mitt liv :)
när jag fick Puff hade han typ aldrg gått i form elr så, och när han gjorde de för mej så byggde han om hela sej typ, och en häst som bara hoppat och inte blivit riden ordentligt håller inte, så de var en förslitnings skada typ ja^^

11. 1. Kan du lägga ut filmer på när du rider ? :)
2. tkr du sj att du är duktig på att rida?? :)


svar: ja de kan jag, min youtube kanal heter annars Irmapuff har lagt ut ngr filmer där jag rider där :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZpTVlKwys4I
http://www.youtube.com/watch?v=53OXCF2dRNA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BKrx9x2HoG4&feature=related

om du klickar så är de ngr filmer på när jag rider bla Puff och Josh :)
tss, jag är inte dålig iaf

12. Vem är din bästa vän? :D

svar: Har många , men den absolut bästa är såklart Jossan <3




Sådär :) hoppas ni blev nöjda nu !


btw så ska jag och Jossan och Mathilda bada me hästarna imorron :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!