ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hiss och diss!

2010-07-19 14:02:30 / 0 kommentarer ..


Nu ska jag hissa och dissa här ! ;)

Hiss :

* Vädret! kan de bli mer sommarväder ?! UNDERBART!

* Jordgubbar. Underbart goda ;)

* Smirre, han är ju världens bästa så man bara måste hissa honom ! ;D

* Min dressyrsadel. Superskön skulle kunna rida i den i timmar!

* blogg.se, fb, bdb. om man inte har ngt att göra kan man ju vara inne på dessa sidor 24/7 ! ;)

* Vi ska snart till frankrike! :D

Diss:

* Det är FÖR varmt ibland :( går typ inte att rida på ridbanan och träna när de är 35 +

* alla insekter, myggor, knott, flugor och framförallt - getingar! usch usch usch!

* Att när vi är i frankrike så missar jag 1000 tävlingar! :(


Så, haha jag kom inte på ngt mer x)



I miss you ... <3 :'(


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!