ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

tävlingen

2010-07-18 16:30:34 / 5 kommentarer ..


Tävlingen gick superbra! :)

LD Clear round :
Nolla! inte direkt min finaste runda, men han är ju så ung så med tanke på de så gick de jätte bra! :D

LC A:0/A:0 :
12 fel. Han var trött i den här klassen + att de var jätte tungt underlag :s
så han stanna en gång på 3:an, jag kom in i en jättedålig korsgalopp på ett maxat hinder. så ett stopp då. sen stanna han på 4:an , men de var lite tittigt och så stanna han bara för att, men sen hoppa han resten av banan superbra (y) :D<3

Han har varit bäst den här helgen!
70% och vinst igår, 0 i LD och rosett idag, och vi kom runt LC. och de var mitt mål att bara komma runt då han ej har så mkt rutin :)



Du är bäst ! <3


Kommentarer
Elina :D

Grattis! :D

2010-07-18 17:04:37
Mathilda den Bästa

Ni var faktist superduttia idag :D

2010-07-18 19:52:02

Kul att de gått så bra! :D

2010-07-19 11:33:19
Mathilda den Bästa

Finns film från LD på fb bara så du vet :D

2010-07-20 11:37:06
mathilda brännare:d:d

HR DU TÄVLAT DRESSYR OXÅ!:d

2010-07-20 13:35:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!