ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

ja, lite om Irma då ;)

2010-06-23 14:39:25 / 3 kommentarer ..


Ja, kan ju skriva nu lite mer om mig sj ;) Jag heter ju som sagt Irma och är 13 (a) 
jag började rida för läääääänge sen ;) först red jag på GFRK, men sen bytte jag över till GRS. där fick jag börja tävla ridskolans ponny Snowman (L) men sen i Juni 2008 fick jag min första egna ponny , Puff <3 fast han är tyvärr borta nu :( men dt är en annan historia , iaf så kommer min nya häst ev imorron om han går igenom vet. besiktningen. det var liiiite om mej .




Kommentarer

tävlade du snowman? :o<3

2010-06-23 14:49:47
Alma

hihi, bra Irma att du skaffat blogg :D

2010-06-23 15:33:17
Irmaaa den bästa (a) http://irama.blogg.se/

Amanda : japp, tävlade honom i dressyr :)



Alma: tkr jag med :D

2010-06-23 15:36:23
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!