ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Smirre

2010-06-25 09:45:40 / 2 kommentarer ..


Nu står Smirre i sommarhagen :) vi gick upp halv 9 och så släppte vi ut Smirre, Trolle och Nasi. haha, Smirre och Nasi har redan blivit bästisar. Dom står och kliar varann på manken :') Sen ska jag ta ut Smirre om en stund och rida på en liten midsommartur (a) får se hur de går ;) hoppas att det går bra iaf!
ja jag hade tänkt skriva lite om Smirre nu så jag får väl ta och göra de :b

Han heter till att börja med Enets Smirnoff,  vi kallar honom Smirre (a) han är en 7 årig d-ponny valack . han har tävlat ganska högt upp i dressyr, även i hoppning :) världens snällaste och jättemysig att rida! aah... finns inte så mkt mer att säga eftersom att jag inte "känt" honom så länge.
det var iaf lite om honom :)

Kommentarer
Mathilda den bästa

Vi kallar honom Snorre :D

2010-06-25 14:06:03
IrmaBjörnwall http://irama.blogg.se/

Aldrig :D

2010-06-25 22:40:08
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!