ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

bästa Smirre :D

2010-11-18 20:40:47 / 0 kommentarer ..


Hoppträningen gick superbra! (L)
Ibörjan så gick han o grejsa jättemkt med munnen, slängde ut tungan osv. Så hade han tydligen lagt tungan över bettet :/ Så vi ska testa att köpa ett "3delat med tungfrihet" bett tyckte Leif :)
Men vi fixa de iaf och sen på frammridningen gick de superbra !:D  Och ni skulle sett galoppfattningarna han gjorde ;o Riktgit snygga må ja säga ;D  Vi red på volten då och på öppnasidan längde vi, sen på andra sidan korta vi, och de gjorde han superbra! :)

Sen galoppeade vi ngr bommar, först va dom 20 cm, sen 50 och sen 70. De blir ju lite svårare ju högre de blev (de var ju inge högt men ni fattar) Men de gick bara bättre för oss när han höjde x) Både jag o Smirre kke koncentrerar oss bättre på lite högre ^^
 Sen hoppa vi 3studs , 2 galoppsprång och så 3studs igen.
Sen en bana som var faktist ganska högt + massa svåra svängar :)

Ja hade inte tänkt att skriva så mkt men hoppas ni orkar läsa iaf ^^


stjärnan <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!