ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

btw..

2010-11-16 21:52:01 / 0 kommentarer ..


Mamma och jag var ute till Hööks lite snabbt för ca 2 timmar sen^^
Köpte ett nytt reflexspö som faktist var snyggt (!) och ett "Anti bit".
Och så hittade vi jättesnygga benskydd! :D
Jag har ju ett sånt här schabrak :


 (klicka för större bild)

(som för övrig är jättesnygg på honom ^^)

Och så hittade vi benskydd som är bruna med orange foder :D Låter skitful, ja vet. Men ja lovar att dom ör snygga! och de passar ju superbra ihop med schabraket! :D hehe x)

Dom är ganska nya ´så dom har inte kommit ut¨på intrenet än så ja har ingen bild på dom, men jag får väl ta en bild på torsdag för då ska jag ha dom :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!