ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

dressyrspecial :)

2010-11-08 21:30:13 / 0 kommentarer ..


De är 10 minus ute!!! D: Värsta vintern ju , vill inte ha vinter. Känns ju som alldeles nyss att de var 27 - ocj snöstorm varenda dag. Nej usch, inge snö förrens de är december tack !

Har iaf inte gjort nå speciellt alls idag :) Dressyrspecialen gick okej, ibörjan var han väldigt stretig och tjaffsig. Sen efter att tag när vi jobbat igenom honom så jobbade han riktigt bra! Han var jättefin i galoppen islutet :D
Sen när jag kom in i stallet igen så hade jag lagt mina tjocka vantar på Smirres "boxhängare" och sen när jag skulle sätta på mej vantarna så låg de en hundgodis elr nått liknande i ena vanten ? Jag hade på mej vantarna innan jag red så ngn måste ha stoppat in hundgodis i den medans jag red ? ibland förstår jag mej inte på folk x)
 


Nästan ännu finare än såhär var han ibland i galoppen idag :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!