ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Gabby träning :)

2010-11-01 16:40:08 / 2 kommentarer ..


Eftersom att jag är bäst på att rita i Paint *host* så ritar jag träningen även denna gång. Ni kommer ändå aldrig fatta om jag ska förklara (a)

Gabby träning idag :)
Började först med egen uppvärming trav och galopp. Sen en samling och hon frågade oss lite hur hästarna var /hur mkt dom var utbildade osv. Sen red vi igenom dom tsm på volten. började i trav med att vi skulle flytta inte framdelen innanför voltspåret. gjorde de i båda varv och sen gjorde vi även de i galopp :)
Smirre jobbade på jättebraa i en bra form.
Gabby sa även de att han såg ut att vara väldigt välriden på marken och att jag red honom jättebra :D

Sen galopperade vi bommar, (ungeför som jag gjorde igår, dock ej på samma spår) gick braa.
Sen hoppa vi på en volt. röd bom (på bilden) oxer och så bom igen.De gick oxå bra :)
Sen red vi igenom en trekomination. med kryss in , räcke, och oxer :)
De var ju markarbete och sitsträning så de var som max 70 idag ^^ 
 
imorron ska vi nog hoppa lite högre och bana :)

Väldigt nöjd med honom :D

Kommentarer

svar;

hihi, ja det var nå grymt lågt ^^

och speciellt om man ska lära sig något av dom snäva svängarna, ja menar hästen klarade ju det där endå även om den hoppade typ 1m ifrån. Lär sig mer om den stannar för att man red fel, då vet man att man inte kan rida så för då gåre åt helvete o; ^^

2010-11-01 19:22:17

btw tycker det gick toppen för dig & smirre idag.

Hehe.. kändes lite dumt för hon hjälpte typ bara mig och kollade på mig, tacksam för att ja vet nu men alltså hon borde ängnat lite mer tid åt er! x'd

kollat hur ni red asså ;;

hihi. det såg super ut iaf! :)

2010-11-01 19:24:02
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!