ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Globen grejjer :D

2010-11-29 07:35:00 / 3 kommentarer ..


Har ju som sagt vart på Globen. Och vad är Sthlm Horse Show utan Världens bästa hästshopping ? :D
Dock handlade jag väldigt lite iår :/

men detta handlade jag iaf :

 (jättesuddig bild :/)



Back On Track skydd :D Har hela hösten velat ha såna skydd. har ju redan ett par som vi sätter på honom ibland och har velat ha ett till , men dom är ju ganska dyra så de har inte blivit av ...
Och så hittar vi gammla modellen (vi har den nya) på BoT som är sänkt från 799 till 399 . Vi slog till på en gång ;)





Bling-bling pannband från Börjes.
Ja har tyckt att Swarskovski pannband har varit förmkt, men så hittade jag dehär pannbandet. Älska :D Lagomt mkt stenar, och den glittrar minst lika mkt som äkta swarskovski !





Träns från TreadStone.
Ett jättefint mörkbrunt träns tkr jag som jag ska börja använda vid hoppning nu. De är superbra kvalite och de är jättesnygggt :D Sen är sj lädret mjukt oxå :)


Ljusblå benlindor från ModernHorse
(ser dock nästan vita ut för att jag hade blixten, är mkt snyggare i dagsljus...)





Ljusblått Schabrak från ModernHorse



Benlindorna och shabraket tsm.

De var allt som jag köpte. Skulle ha köpt en Back On Track hjälm, men gud va oskön den var :/ Trodde att den skulle vara skön, men nej xD Då är min gammla bättre :)

Så Vann ja två reflexer för att jag o Vilma red på en tjur (inte riktig!).


najsiga va ? :D

Kommentarer

Visst är BoT hjälmen sjukt oskön ;O Fint schabrak (y)

2010-11-29 17:13:14

Eller hur, jätte oskön D:

Klämmer överallt och så är den klumpig på nå sätt :(

2010-11-29 20:04:50

rättare sagt som en trähjälm på huvudet ;d

hihi tjuren äägde :D

2010-11-29 22:07:42
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!