ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

mysväder :/

2010-11-13 17:15:25 / 2 kommentarer ..


Jag hatar vädret nu!! hela stan är som en slaskig och lerig pool D:
Aja, var i Högbo idag iaf, mönstarde ju till Utvecklingsteamet :)
man red fram sj och då var han jättemjuk, superfin! men sen tog jag en skritt paus och sen började de. började att rida på volten, och ingenting funka! han tjafsa emot och då blev jag stressad och så spände jag mej, och då spände ju han sej, och ja... Början var inge vidare faktist xD
Men sen skärpte jag mej efter en stund, och sakta började de gå bättre. Vi red lite bogen in, skänkelvikningar, längningar osv.
Så skulle vi galoppera lite. Och jäklar vad fin han var då :D  Galoppen gick verkligen jättebra, vi red lite bogen in i galopp oxå, sen ökningar på långsidorna, då ökade han kan man säga! x) sen gjorde vi f.galopp oxå. Han var så fin så ja vet inte vad :D
sen efter att vi galopperat så gick traven superbra!

Så man kan ju säga att jag är väldigt missnöjd med början, men jättenöjd med slutet :)

Tror dock att min chans att komma med är pytteliten x) Var och kollade på ngr ibörjan, och hästarna var ju skitfina! ja menar de verkligen!

men men, kul att vara med iaf ;:)



ibland blir bilderna riktigt bra ;)

Kommentarer
Anonym http://dolll

2010-11-14 20:54:04
malin Lönn- tävlar dressyr på sötaste b-ponnyn american dollar!;) http://dolllarlover.blogg.se/

men sluta såklart kommer komma med!:)

2010-11-14 20:55:22
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!