ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Sjukt vad snabbt tiden gått!

2010-11-21 18:23:01 / 2 kommentarer ..


Idag äre ju söndag. Och om exakt 6 dagar åker jag till Globen Med bästa Vilma! :D
Och om exakt en vecka äre första advent...
Ja brukar alltid vara ute i godtid med att handla julklappar osv, brukar vara klar med nästan alla julklappar vid dehär laget, men de här  året har jag inte ens börjat xD
Lite stressigt börjar de bli, men tur att man ska till Sthlm på lördag. Då hittar man ju förmodligen lite julklappar :)

Äre bara jag som inte börjat köpt än ?


Kommentarer

hehe jag har inte ens tänkt på de 8)

2010-11-21 20:19:45

Hej irma jag har frågestund på bloggen så ställ gräna lite frågor. Kram Viktoria

2010-11-22 20:13:51
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!