ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

(y)

2010-11-23 16:34:26 / 2 kommentarer ..


Smirre står ju somsagt på Lervik :) Jag tycker att de är skitbra där, de ända dåliga framtills nu var hagarna och hagtiderna.
Förut gick dom ut 7 och kom in 12 (:s) Så då var man tvungen att stressa som *** för att hinna dit o släppa ut dom igen så dom får gå lite till, men nu har vi fixat så att dom går ut 6-7 och kmr in 11 för att äta lunch, och sen halv 11-12 släpper stallpersonalen ut dom igen :D
skönt tkr jag för nu slipper dom vara inne så mkt och riskera att dom börjar krubbita och väva o hålla på :S

Bäst tkr jag att de var i de stall jag stog med Puff i. Där kom dom ut 5-6 och kom in 9-10 på kvällen. Superbra tkr jag! Hästarna mår ju trotsallt bättre av att vara ute så mkt som möjligt.
Jamenar, en häst sover 4 timmar per dygn. Hur kul äre för en hästa att stå inne i boxen resten av dom 20 timmarna ? ;)

Hur mkt har ni era hästar ute ? :)


Kommentarer
Anonym

Våra hästar kmr ut 8 och in 3, behövs inge mer. Kul för hästen att stå ute i mörkret ? nej, så då är de roligare för dom inne :)

2010-11-23 17:25:18
Amanda

De går ut runt 7 och kommer in vid 8-9. På vintern tar vi såklart in de tidigare om det är hemskt väder, och ibland så ställer jag in Isidor i boxen efter att ha ridit (om det är typ kolsvart ute, och kanske regnar eller så). Jag går ju i skolan typ 5 minuters promenadväg från stallet, så på lunchrasterna går jag och lunchar hästarna. :)

2010-11-23 21:31:57
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!