ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Detta visste ni inte om mej ...

2010-09-14 21:01:31 / 1 kommentarer ..



* Jag är livrädd för spindlar, usch hatar dom! :s
Vilken tur att jag valde att var i ett stall då va ? x)


* Jag är jättekort ;)

* Jag ÄLSKAR godis! (L)

* Jag har haft 3 hästar (om man räknar med Smirre)

* För mindre än ett år sen så lovade jag mej själv att aldrig skaffa blogg! Det gick ju sådär med de löftet...

Jag är beroende av datorn :( Jag klarar serriöst inte en dag utan den...

* När jag är ensam hemma letar jag igenom alla skåp efter godis men lyckas nästan alltid övertala mej själv till att inte smaka (a)

* Precis när jag börjat rida så tänkte jag att jag aldrig i mitt liv skulle ge mej ut på en terräng bana, Nu är jag glad att jag inte lydde mej själv :D

* Jag sa mej själv att när jag skulle börja tävla dressyr så skulle mamma stå och läsa programmet för mej under ritten...

* jag älskar att skratta :D Man blir ju gladare och lever längre ;)




Kommentarer
Wilma Jönsson

bra inlägg (y)

2010-09-15 19:57:43
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!