ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

heheh, glömde ju xD

2010-09-03 22:04:45 / 2 kommentarer ..


Glömde ju säga att Smirre var superduktig idag! 8D
Efter att jag mockat och så , så tog ja in honom från hagen. Ställde honom i boxen och börja bortsa, och då var han på goshumör ^^ Ville stå och gosa hela tiden :')
Sen red ja me Vilma och Rosie :) Vi skritta först ut och han var supersnäll, sen red jag lungt i ridhuset, och han var underbar ! ♥
Mumma på hans form och mjukhet :D fast jag glömde spöt så han var lite seg, men de fick han vara för han gick ju hårt igår ^^ Iaf så var han bäst, jättetaggad till Söndag nu då! :D

Först LC:1 som uppvärmningsklass, Sen är det lag LB:1 :)

                                    

                                            Bara jag som älskar hans hals på bilden ? :D

Kommentarer
Mariiiie

Älska nacken :D :3

2010-09-03 22:24:48
Anonym

Sjukt fin! :)

2010-09-03 22:25:16
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!