ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Höpptreningän ;)

2010-09-23 19:54:48 / 0 kommentarer ..


Gick superbra! (Y) 
Efter att vi värmt upp så hoppa vi fram i trav på ett tittigt hinder, de var en orm dom hade gjort av "rullar" elller vad mnan säger och om man nudda ormen skallra den ;P
Så första gången vi kom in på den itrav så kom han helt fel, tog ett travsteg över båda travbommarna så dom tog han ett halvt galoppsprång och så blev de pannkaka xP Så då blev de ett stopp, Sen var de inget stopp mer för sen la jag honom inte lika tokigt längre ^^
Efter de hoppa vi igenom kombination som Leif höjde ganska mkt :p Och sen hoppa vi en bana som va gansa hög , och han var jätteduktig! Inget stopp och bra tempo + att jag red BRA vägar ( fick att träna på mina vägar förra gången (aa) )

Som ni kke fattar så var han huuuur duktig som helst! :D Leif tyckte att ja skulle efteranmäla mej och hoppa LCn nu på söndag för då är de regional hemmatävling, men ja har ju inte regional licens :( plus att han behöver vila på söndan oxå.
Ja menar, han hopptäna idag, ska dressyrträna för Hanchen på fredag och lördag, skulle jag då hopptävla på söndan och sen är de dressyrträning på måndag ? ;) Så ni kke fattar :P

                            


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!