ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Seeegt - ohja!

2010-09-21 21:34:27 / 0 kommentarer ..


Snacka om seg dag :(
Skolan gick seeeegt, fast Jossan och jag åkte hem till mej på lunchen  o gjorde pankaka, (humm... Pannkaksröra blev de kke mer rättare sagt). Sen efter att vi slutat så gick jag ut fö Bisca, knäppte lite kort som ni kan få se sen om ni har tur ;) Och så cykla jag till macken på mammas cykel! Den var stor xD Iaf fö mej xP köpte halstabletter , inte för att jag har ont i halsen då men de är gott ;) (a)
Hemma så gjorde jag läxan osv.
Ja ni hör ju hur seg dag jag har haft :(
Åkte iaf sen ner till stallet för ngn timme sen och tog in Smirre :)
Om jag inte har ngt att göra imorron blir det mkt bloggning ! ;) har vart lite dåligt med de på sista tiden kke ...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!