ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

stressigt värre

2010-09-16 21:08:05 / 0 kommentarer ..


Hoppträningen gick kanon! :D hoppa jättefint på alla hinder och förökte verkligen göra sitt bästa! blev ett stopp, men det var mitt fel. han har ju fortfarande inte orken att hoppa ändå även fast jag lägger honom fel på ett hinder som är ganska högt. så då blire stopp, ;p Men de är bara att träna upp ryttaren så att den inte gör nå fel ;)
Mamma filma lite oxå, så blir kke bilder elr en film någon dag :)

imorron bli det stressigt *suck*, match som börjar 5, ska hinna rida före och slutar halv 3, vara hemma 4 för att äta, efter matchen ska jag ner till stallet igen och mocka, tur att de är lördag snart. behöver vila... :( :)



typ såhär högt över på alla hinder idag x)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!