ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

14 år :D

2011-04-21 08:59:00 / 1 kommentarer ..


ja idag var dagen alltså kommen ... 14 år ^^  Blir förmodligen sista gången jag fyller år, för nästa år går ju jorden under ... ;) Vet inte om det är bra elr dåligt, nu har jag ju "bara" 4 år kvar på ponny :( Nej så ska jag inte tänka! 4 år är låååångt. Iaf, tack alla som säger grattis :)
Nu äter jag frukost med familjen. Ikväll vid 5 kommer släktingarna. Så innan dess ska jag ha hunnit med Smirre. Och Smirre har tur för eftersom att jag får tårta på morgonen så får han sina sirapsmorötter som han får bara på julafton, sin egen födelsedag och min. Kan säga att han älskar dom!Hehe, om det var ngn som älskade dom så var det Puff! Gud så han älskade dom! Han fick äta den i krubban och efter att han ätit klart den så lovar jag (tog tid på det) så stog han och slickade krubban noga noga i en halvtimme!

Ni får bilder på det jag fått nu sen ^^





Smirre "Har du godis ? :D"



Nu bjuder jag på en bild på mej själv oxå ;)

Kommentarer
wwiillmmaa

GRATTIS!!!!! :D

2011-04-21 11:14:43
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!