ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Bilder :D

2011-04-20 20:40:17 / 3 kommentarer ..


Tog så många bilder så jag delar upp dom i två delar. Här är del ett ;)

Testade även tre olika varianter. Första varianten var att vi hade rosa rosetter i knopparna, tyckte att han såg jättesöwt ut i det hehe. Men passar kanske inte så superbra på en tävlings d-ponny ... ?

Andra var att ha med remontnosgrimman. och utan rosetterna. Då var han såklart jättesöt oxå.

Och den tredje varianten var att ha utan nosgrimma. Då tyckte jag att han fick ett lite mer hingstintryck. Tyckte han blev jättemaffig och snygg. Oc tyckte helt klart att han var snyggast i den varianten.

Min fråga är, vilken tyckte ni han var snyggast respektive fulast(minst snyggast är väl bättre att säga då han inte var ful i ngt ...) ? :)















Hur söt får man bli ?  Stog uppe på en träsak och skulle ta bilder på honom lite mer uppifrån. Och så ser han ju att jag har godis och så kommer han fram med sina rådjursögon och ba "snäääääääääla ? :D *blink blink*







och dagens klara favoritbild :D Måste redigera bort tyglarna sen. *snygg häst*







Ni får resten sen. När ni kommenterat ... ;)

Kommentarer
Alma

Men fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! :D jättefina bilder! :)

2011-04-20 20:52:23
Mathilda

Med rosa rosetter såklart ;) Och utan nosgrimma, han blev ursnygg då ;) (btw, som att han inte redan var det ^^,)

2011-04-20 21:07:00

jättesnygg utan nosgrimma.:) Som du säger, mycket hingstigare intryck!

2011-04-20 21:24:45
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!