ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Den här dagen för ett år sedan

2011-04-25 17:46:46 / 1 kommentarer ..


Den dagen minns jag så väl! Det var soligt och plusgrader och jag tillbringade hela dagen på GPK. Hopptävling!
Jag minns hur lycklig jag var! Allt stämmde den dagen! Allt! Puff gick bättre än någonsin och vi nollade första klassen. Och tro det eller ej, men vi vann och var t.o.m snabbare än d-ponnysarna! kom med i laget och även där nollade vi. Gjorde två helt perfekta rundor. Hade vårat lag kommit till omhoppningen är jag säker på att vi hade nollat och varit snabba då oxå.
Jag var så himmla glad den dagen. Det känns som om det var igår. Läskigt att tänka att för bara ett år sedan var det Puff och Jag. Tillsammans. Och Puff var bättre än han någonsin hade varit.
Jag saknar verkligen den dagen.







Kommentarer
Elina :D

Kommer fortfarande ihåg när jag satt där också tog du de två sjuka svängarna mellan GPK-planket och det blåvita och man tänkte 'Nejnej, det där går aldrig!' också kom du runt felfritt, haha..

2011-04-28 15:50:34
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!