ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Glad Igen ;)

2011-04-20 19:34:44 / 0 kommentarer ..


Har varit i stallet hela dagen (host). nej jag var bara där mellan 2 och kom hem halv 7 så, hela dagen var väl och ta i ;) . Iaf så var Mathilda med och hennes hund myran. Så nu är jag gaald igen för länge sedan jag skrattade så mycket haha! Hade kameran med för vi tänkte ta ngr snygga bilder på honom. Så vi började knoppa honom, dom blev inte så jättebra för vi var lite slarviga. Men när vi vart klara så började det spöregna ... så då passade jag på och öppna mitt födelsedags present som jag fick av Mathilda. Haha, jag blev inte sp förvånad att det låg ett rosa schabrak, rosa luva och rosa benlindor där inne om man säger så .. ? ;D haha, tack Mathilda jättefint :D Så jag lindade frambenen på honom och han var skitsnygg i rosa! Men schabraket var förlitet >.< så ska byta ut det mot ett rosa dressyrschabrak.
Sen slutade det regna så vi gick ut och fotade. Fotade över 800 bilder. typ 750 av dom vart totalt misslyckade x) Men det vart iaf ngr som blev bra! Kommer upp en bildbomb såfort jag redigerat dom ;)

Ni kan få en oredigerad sålänge :)



söthjärta! <3


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!