ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Håll tummarna!

2011-04-27 21:39:42 / 0 kommentarer ..


Imorron är det en spännande dag. Eller vet inte om man ska kalla den det. Vill hellst inte att imorron ska komma. Vi ska hursom åka ner till Mälarkliniken och kolla upp Smirre. har skrivit det men kanske inte så många som läste det. Förra måndagen tränade vi och våran tränare sa att han var "microskåpiskt halt var 20nde steg på serpentinbågarna vä fram." Han var inge halt annars, inte ens på en liten 8-10 m volt. men vi tog inga risker och avbröt träningen direkt och åkte hem. Vi har gett honom vila den här veckan och imorron ska vi alltså kolla upp om han är halt.
Nej usch, vill inte vakna imorron.

men ALLA får hålla tummarna på att det inte var någonting förra måndagen och att han är helt frisk.


finaste killen, tog bilden samma dag som han blev "halt". (eller samma dag som vi tror han skadade sej, eller vad ska man säga ... ? )

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!