ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hej och god morgon på er!

2011-04-25 12:08:59 / 1 kommentarer ..


Mamma väckte mej tidigt idag ... Inte så jätteglad, men kommer nog vara den, då jag måste gå upp ännu tidigare. Sista lovdagen idag. Men ngt poositivt är ju att det är typ lite mer än en månad kvar och sen är det sommarlov! Hur skönt ? :D
Just nu käkar jag godis (som alltid är min frukost på helger/lov) . Vid ett åker jag ner till Smirre. Är där antagligen hela dagen.
Får inte gå på fotbollen idag heller, ska ner och kolla iaf. Min fot gör ju bara lite ont nu, men bättre o vänta så den blir helt bra.



söt :D

Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan http://stockholmsjenna.blogg.se/

riktigt söt :) din ?

2011-04-25 19:18:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!