ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Jag har en reeen häst!

2011-04-27 20:45:34 / 0 kommentarer ..


Duschade honom med Mathilda idag som sagt. Gick superbra. Gick in i duschspiltan närstan direkt behövde bara smacka lite. Sen stog han lugnt hela tiden förutom att han sprang ut ur spiltan en gång. Restan av tien var han lugn och brydde sej ingenting. Toppen! Då har han kanske sllutat vara så rädd för vatten :D
sprayade (nästan sköljde hehe) in honom med pälsglans sen så han inte blir så smutsig. Gick ut med honom sen och flummade asmycket med mathilda och Sofia ^^

Åkte hem sen och bytte om fort och åkte till min gammelfarmor och farfar. Jag fick 500 kr och ngn bok, för dom kunde inte komma när jag fyllde år så fick det nu. Asbra! Nu vet jag exakt vad jag ska köpa.
Just nu har jag sån grym huvudvärk så jag måste sova snart. Inte kul. Känner för att gå och sova resten av kvällen.
Bläää


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!