ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Mot stallet

2011-04-21 11:45:04 / 1 kommentarer ..


Nu ska jag åka till stallet. Måste bara säga att jag har summer feelings nu för jag fick jordgubbar på tårtan. Haha dom brukar aldrig vara klara tills min födelsedag. Iaf så ska jag skritta ut på honom nu.
Hittils har jag fått :
John Whitaker hjälm. Köpte den ju i Februari, men det var min födelsedags present.
Converse
böcker
skiva
gul ridtröja. Haha, mamma skulle köpt gult schabrak + gula lindor oxå, men hon hittade dom inte så hon köpte bara tröjan x) <3
Triss som jag vann 25 kr på (aaa)
Och mathilda, Silikonsnoddar!!!!!

haha. Aja nu åker jag :)

Kommentarer
Mathilda

OMG, SILIKONSNODDAR!!!!!!!!!! :'D

2011-04-21 13:19:20
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!