ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Mysig skrittur

2011-04-22 20:54:36 / 0 kommentarer ..


Skrittade ut barbacka idag igen. Fast idag hittade jag ingen att skritta ut med så red själv. Lika mysigt de =) Han var pigg och gald med spetsade öron hela tiden. Skrittade i en snabb och aktiv skritt hela tiden trotts att jag skrittade i en och en halvtimme. Skrittade samma väg som igår fast idag skrittade jag in på en massa småstigar och kollade dom lite innan jag vände. Smirre var lika pigg på att skritta in på dom stigarna som alltid. Älskar den ponnyns hjärliga inställning. han är Alltid positiv, till allt! Om de är uteritt, hoppning, dressyrpass på ridbanan. Allt tycker han är roligt! Så himmla härligt med en sån inställning!
Sen hittade jag en superbra äng som låg lite enskilt från vägen. Ganska liten, ungefär 50X80 m. Där gjorde jag lite skänkelvikningar,öppnor&slutor, bakdelsvändningar, halter och ryggningar. Han gick lång och låg och hade en bra skritt efter ett tag. Han har ju skrittat ganska länge nu så han är på tårna och vill bara galoppera ;D Så ibörjan blir han lite trippig, men när han slappnar av blir han hur fin som hellst :D



du o jag <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!