ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Nästa tävling

2011-04-30 21:54:18 / 1 kommentarer ..


Om vi inte hade trott att Smirre hade ont hade vi ju inte gett honom vila och hade idag istället åkt och hopptävlat. Hade hoppat LC och Deb LB. den där debuten går alltid åt ****** för oss. Vi hade redan i Februari tänkt debutera LB. men då kom det oxå något ivägen (kommer inte ihåg vad). Sen blev det inte av att vi åkte på någon hopptävling, sen när vi hoppade i Tierp fanns bara klasserna LD och LC. och jag ville hoppa en tävling innan laget. Sen när den tävlingen väl kom kunde jag ju inte vara med pga att jag blev sparkad. Och nu fick han ju vila. jaaaa, jag hade tänkt att om vi debuterat LB då i Jan/Feb så hade vi varit startklara för LA nu i Maj/Juni. Redan i vintras hoppade vi ju LA banor på träning.
ååååå, surt. Men är ju ändå inte hoppningen som vi sattsar mest på. dock är min nutida plan att deb LA i slutet av Juli på NF-SM. dock vet jag inte om jag hinner det, har ju inte testat att hoppa en LB än och det är lixom 3 månader kvar att hinna hoppa in sej på LB nivå. Aja, vi får se hur det blir med det!

hehe, kom ifrån ämmnet jag hade tänkt skriva om men iaf ... ;) Min nästa tävling vet jag inte riktigt när det blir. Kanske att jag åker och hopptävlar den 15 maj i Ovansjö. LC och LB. Eller laget LC och LB. Men det är Hanchen träning den helgen och åååå jag är så sugen på att träna för Hanchen. gick verkligen super förra träningen och man får ut så mycket på träningarna för henne. hon kommer ju bara en gång i månaden och ibland varannan/var tredje.  Så vi får se om jag tränar för Hanchen den 14 och tävlar den 15 maj.

Har kollat på tdb, och hittade en perfekt tävling. I gyttorp, LA:1 och LA:4 var klasserna (och massa FEI program...) . Dock kommer det ta lite mer än 4 timmar att åka dit. Nej så långt åker inte jag för att tävla en liten reg dressyr. Lite synd då klasserna var superbra :( Hittade en massa andra tävlingar, men dom låg mer än 3-4 h bort tyvärr ...

Annars ser det ut som om vi kanske åker till Dyltabruk (vet inte hur långt bort det ligger, har för mej att det ligger ganska nära) den 2 Juni. LA:1 och LA:4 blir det då! :)



min fina fina ponny <3

Kommentarer
Julia

Den 2juni är ju jag hemma! Så då kan jag åka och titta på dej:D

2011-05-01 11:52:39
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!