ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Och så fortsätter det ...

2011-04-20 11:31:37 / 0 kommentarer ..


när ska min otur ta slut ?!

aja, hej på er. Skön morgon är det iaf! Men det är väl de ända som är bra ...
Kan berätta för er hur det ligger till. Vi skulle ju ha tränat i måndags, men då var han "microskåpiskt halt"i vänsterfram var 20 steg typ ...
Så vi avbröt träningen direkt och åkte hem. Ringde på en gång till mälarkliniken och fick tid på torsdag kl 9. Min födelsedag. Iaf så tyckte jag att det var okej, att det inte spelade ngn roll och vi hade tänkt fira mej på fredagen ist. Men så tänkte jag att om man flyttade fram tiden till 10 så kunde vi hinna fira mej. Och vi ringde och frågade . Och då säger dom såklart att veterinären är sjuk och dom vet inte om vi kan komma imorron. Sen är det ju påsk och vi kan inte få tid förrens nästa vecka.
Jag orkar inteeeeee. 
När ska min otur ta slut ?! Jag har (jag lovar!) bara haft otur sedan i måndags. Känner för att stanna i sängen hela dagen.
Nu vet ni hur det ligger till iaf och varför jag är så nere.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!