ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

okej, filmen funkade inte ... :(

2011-04-30 20:52:07 / 0 kommentarer ..


så nu testar jag att lägga in ny musik. Får se om den fungerar då! Annars får den vara utan musik. Jag fattar inte vad youtube vill mej ?! Laddar upp den på yt soon.
Sitter och funderar på oxå om jag ska räkna lite matte. Kommer ju inte göra någonting på hela kvällen, meeeeen jag orkar inte/känner inte för det.

Sen klockan 21:30 är det världscupen i Kür. Det ser väl alla hoppas jag ?
Jag tycker det är roligare än att se på världescupen i hoppning, blir som förhäxad när jag ser hästarna. och fattar inte hur dom kan få dom att gå sådär sjukt fint.Har en bit kvar innan jag kan få Smirre och gå sådär ... ;) inte många som tycker att dressyr är roligt att se på, men jag tycker verkligen att det är sjukt kul. Spec i Kür, då man ser att ekipaget verkligen är ett och arbetar tillsammans. Så samspelta!
Det går på kanal 24. Nu vet ni (:



söt ^^

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!