ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Så ser morgondagen ut

2011-04-24 21:39:58 / 0 kommentarer ..


Ska städa hela och ordna i sadelkammaren. och uppe på vinden. sen ska jag kolla om Horsetac har öppet. Då ska jag åka och köpa mitt schabrak som jag dregglat över i ett halvår snart. et inte varför jag inte köpte det (a) Men nu ska det bli av! Sen ska jag på fotbollsträning på kvällen. Nu ska jag gå och läsa lite i en bok som jag har börjat bli beroende av. farligt de där ... ;)
Kul förresten att det var ngr som vill se film! Kaanske kmr film. Vill inte gärna lägga ut den haha! x) men om ngr till vill så kmr den nog ut ... haha, om ni är helt säkra på att ni vill se ? xD

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!