ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Ska iväg snart så berättar lite kort

2011-04-25 17:58:00 / 0 kommentarer ..


... om dagens ridpass. Skrittade ut barbacka idag. Hade bara ett schabrak som jag satt på. Var ute i kanske 1 h ? Han var superfin idag till skillnad mot igår. När jag skrittat ett tag tog jag tyglarna och då var han lite stretig men efter bara ngr minuter mjuknade han och blev så himmla härlig :D flyttade först i sicksack längs vägen i skänkelvikning. När jag gjort det ett tag och han gjorde det bra så började jag göra öppna en bit innan jag flyttade i diagonal sluta till adnra sidan vägen och fortsatte så. Det gick superbra! Han gör klockrena slutor i skritten. Dom slutorna och öppnorna han får till i skritten skulle han få 10;or på på tävling.Han är ju tyvärr inte riktigt  så stark än så att slutorna blir lika bra i traven och galoppen. Men om man fortsätter att stärka honom kommer det gå bra de med. Finns ju inte så mycket mer man kan göra än att träna för att det ska bli bra de med ;)

Nu ska jag iväg och kolla på fotbollsträningen.



finaste hästen <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!