ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Skrittur idag, igen ^^

2011-04-21 20:50:47 / 0 kommentarer ..


När jag kom till stallet stog han redan inne, och tro det eller ej men han var faktist ren! Elr ja, inte så lerig som han brukar vara. ända sedan han fick börja gå utan täcke så har han rullat sej. Dryyygt. Men idag tog det bara en halvtimme att få han ren ;)  Sen skrittade jag ut Barbacka med Sigge och Malin. Var ute i kanske 1 h ? Mockade sen och åkte hem. Jättemysigt var det. Iaf så sprayade jag honom med en sån där svart myggspray ni vet ? För det har kommit sjukt mycket mygg nu ... Aa, men så fick jag jättemycket sommarkänslor. Det där lukten är en hästsommarlukt! Helt serriöst, jag k'nde bara en känsla då när jag sprayade honom med det där : SOMMAR.
Aja, skriver mer snart :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!