ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

STEEEEK

2011-04-23 18:56:57 / 1 kommentarer ..


haha, man kan ju alltid hoppas på att jag iaf blir liiiiiiiiite brun iår ? jag är typ den enda i världen som är helt kritvit , Hela sommaren ... :/ Iaf så ligger jag och steeker just nu på altanen. Älska <3 Sen när mamma kommer hem från jobbet så ska jag ner till älskade ponnyn <3.
För bara ngn minut sen kom jag och tänka på vilken himmla tur jag har. Jag har en ponny, en alldeles egen ponny. MIN ponny. Vilken tur jag har som har fått en ponny som jag älskar och tycker mest om i hela världen. Som är det finaste jag har, som bara är MIN. Som tillhör MEJ och som jag älskar över allt annat. och som älskar mej tillbaka. Jag får tävla med honom och träna. jag får rida ut om jag vill. Jag får göra som jag vill med honom.
Det är inte alla som får det.
Lite konstigt är det allt. Jag har haft egen ponny sedan  2008. och ändå får jag såna här "attacker" och tänker att jag har en väldig tur ändå. haha!


Kommentarer

du blir inte så jättebrun för att ditt hår är typ orange, så alla dina piggment går princip till ditt hår så det kan bli/vara orange :)

har två kompisar som har oranget hår, det är lika för dem!

2011-04-25 10:13:50
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!