ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Till mitt och Mathildas försvar ...

2011-04-21 21:41:21 / 2 kommentarer ..


haha, ingen som klagat på den än men iaf så måste jag bara säga att knopparna vi gjorde på Smirre igår, var riktigt slarviga gjorda! Vi brydde oss inte hur dom såg ut, bara han var knoppad. Så vi gjorde dom på 15-20 min ? Så aa, riktigt slarviga var vi med dom ;)

haha, fast man kanske inte tänkte på det ? Aja, här ser ni vårat fina resultat av "snabb knoppning"



Fast knoppen i pannan var jag noga med. För den syns det ju tydligt om den blir ful haha. Så den vart väl helt okej ?
aww, tycker det är så gulligt med rosa rosett i :D


Kommentarer

haha, jag brukar alltid knoppa på typ 20 minuter ;) jag är snabb, men ändå nogrann ;D

2011-04-22 00:29:16
Irma - Irama.blogg.se http://irama.blogg.se/

Hhahaha, om jag är nogrann går det på 40-50 minuter (aaa) ^^

2011-04-22 10:38:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!