ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Too much ... ?

2011-04-23 12:15:00 / 3 kommentarer ..


Jag älskar ju lite mer skrikiga färger på Smirre. Man sticker ut och syns bättre lixom. Och jag tycker han passar bra i Limegrön/orange/ljusblått/rött osv. Men vissa gillar ju mer diskreta färger. Typ marinblå osv. Tycker det är jättesnyggt det med och mycket mer stilfullt än skrikiga färger. Men ändå, ibland blir det lite tråkigt ... Man måse ju sticka ut lite :P

vad tycker ni ? Gillar ni mer stilfulla färger, eller mer skrikiga färger på hästar ?


Lime


ljusblå/brun



Orange/brun


Kommentarer
Anonym

Hej, tycker att de färger du har på honom är jättehäftiga och det passar på honom jättebra! :) Själv har man ju mörkblått med rödovit kant ;)

2011-04-23 17:14:51
Amanda

Snygga färger. Passar honom! :D

2011-04-23 20:59:23
Sofia Camming - RACEHORSES http://sofiacamming.blogg.se/

Till mörka hästar är det fint med lite mer skrikiga färger medans det är snyggare mer mer diskreta färger till ljusa hästar :)

2011-04-24 12:29:04
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!