ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

dagens ridpass

2011-08-29 22:04:06 / 0 kommentarer ..


Pluggade när jag kom hem från skolan. Åkte ner till stallet vid 5 kanske. Mockade och fixade i stallet. Sen red jag ut en timme barbacka på honom i skogen. Jättemysigt! Skritt och trav endast. Glömmde ridhandskar så jag frös som jag vet inte vad om mina händer när jag kom tillbaka till stallet igen. har ju verkligen börjat blivit kallt nu! Smirre skötte sej iaf och var pigg och glad.
Hemma pluggade jag igen. Har gjort det hela kvällen och fått tid till datorn nu. Har ganska mycket att läsa då jag inte läste någonting nu i helgen.

startlistorna har btw kommit ut från fältis. Och vad tror ni jag har för startnr i första klassen då ?! JO FÖRST!!!! dom senaste tävlingarna har jag ju bara startat först. I andra klassen hade jag iaf liiite mer tur. Aja, det var ju inget negativt för mej att starta först i Gnarp så hoppas på att det kanske går lika bra för mej nu på söndag som det gjorde då! (:


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!