ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

DM 2011

2011-08-14 12:14:21 / 0 kommentarer ..


För typ två dagar sen kom proppen ut för DM gävleborg. Fanns en LB:1,LA:1,LA:3,LA:4 (DM klassen för d-ponny). täänkte först ta LA:3 och LA:4. Men efter att jag kollat i LA:3an så ändrade jag mej haha. LA:3 är nog INTE vårat program om man säger så! två stycken låååånga diagonaler i skänkelvikning, och skänkelvikning är inte vår starka sida haha. Dock var allt som fanns med i galopprogrammet sånt som vi är bra på och plockar mycket poäng på. Men skänkelvikningen skulle vi nog inte få mer än en 4:a på haha ...
Aja, åter till ämmnet! Vi anmälde alltså till först en LA:1 och tar det som uppvärmningsklass, sen rider vi LA:4a. Den klassen är det vi satsar mest i eftersom att det är DM. Ligger perfekt gör den också. Eftersom att helgen innan har vi varit och tävlat i Gnarp och ridit en A1 och A4. Och helgen innan det har det varit Hanchenträning. Så vi är väääl förberedda. Dock dagen efter Gnarp är det en hopptävling, så den veckan innan dm får vi jobba myyycket dressyr.

Ska bli jättekul att komma igång igen med tävladet och har saknat det fast det bara var 3 veckor sen sist haha. Men saknar det nog för att jag vet att det är långt kvar till nästa.



Allra senaste tävlingen! Nf-SM 2011 <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!