ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Feeling

2011-08-17 21:01:00 / 4 kommentarer ..






Minns fortfarande den här dagen som igår. What a feeling! ♥
Vi har gjort en del dåliga tävlingar, men vi har också gjort många bra tävlingar. Men denna är nog topp 3 alla gånger!! Blir fortfarande helt lycklig när jag tänker på den. Allt stämmde då, och minns särskilt dommarens kommentar "Men Gud vilken fin ponny!!!" haha ;) När det går som dåligast för oss tänker jag alltid på den här och påminner mej om att vi kan.

Vinst i LA:1 på 73,90%

Kommentarer

Jättefina bilder! :)



Förresten, var gärna med i vår bloggtävling! Länk: http://dailyhorses.blogg.se/2011/august/bloggtavling.html Tack på förhand! :)

2011-08-17 22:12:07

Hittade in på din blogg nu och jag måste säga att du och din ponny verkligen passar som "handen i handsken", superduper fina! :)

2011-08-18 00:00:46
julia

Lova mej att på DM ska du rida i samma form som då, inte lägre, då åker % upp från NFsm :) Han är såå himla vacker !

2011-08-18 12:13:42

Gud vilken fin häst!!

Jättefina ni är!

2011-08-18 15:41:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!