ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

god morgon!

2011-08-29 06:58:11 / 1 kommentarer ..


Skola idag. Igår och i förrgår gick jag upp halv 6 så det känns ändå lite skönt att få sova tycker jag. ;) Skämt åsido!
går till halv 4, och efter det är det stallet hela kvällen. Ska skritta ut med Amanda. Pyssla lite med honom bara ta det lugnt. Och så ska jag läsa på kvällen. Glömde ju alla mina papper i skåpet, smart!

hehe, jag är fortfarande inne i mitt lyckorus och är så glad för att det gick så bra i helgen. Tog ju det här för ett genrep inför DM som är nu i helgen, det var ju första tävlingen efter att han fick gå på bete. Kunde inte fått ett bättre genrep tycker jag. Och jag tror nog jag kan leva på den här tävlingen i vekor, så nu spelar det ingen roll längre hur det går på DM. Är ju också gaaanska många sm-ekipage med så vet ju att vi inte kommer ha en chans.


Kommentarer
Anonym

hur gick det på söndagen? :)

2011-08-29 16:09:55
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!