ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Guldbootsen var det ju såklart!

2011-08-14 13:10:23 / 1 kommentarer ..


Hehe, klart att det var dom guldiga bootsen från Catago som jag klickade hem iförr går! Hittade dom lite billigare på en nätaffär. Vanligtvis kostar dom ju 159 :- men jag hittade dom för 140! så jag beställde ett par guldiga, och ett par silvriga till Vilma. Hittade även Rockel handskar billigare, kostar ju 359 ungefär vanligtvis, hittade dom för 240 typ. Och jag hade ändå tänkt gå och köpa ett par Rockel för det är ju grym kvalite, mina älsklingsridhandskar gick ju sönder häromdagen så har inga som jag gillar att rida i nu :'(



snart mina <3

Kommentarer

Vad hette den webbshopen? :D

2011-08-19 23:06:42
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!