ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

hemma redan.

2011-08-26 12:41:50 / 0 kommentarer ..


slutade tjugo i tolv idag. jätteskönt! Har hela dagen ledig alltså. Ska äta lunch, städa mitt rum, packa allt inför imorron, rida Smirre, fixa allt i stallet, duscha Smirre samt knoppa honom. och därimellan ska jag hinna blogga lite också och förbereda en massa tidsinställda inlägg som kommer upp i helgen. Så ni kan vara lugna på den fronten, det kommer bli en massa update när jag är borta ;) Jag ska även testa att rida i mina nya ridstövlar.
Kan skriva lite kort om dom.
Mamma köpte ett par Cavallo för lääänge sen, när hon var typ 20 år.  Provade dom för kanske 3 veckor sen och dom satt perfekt i foten, dock alldeles förstora i vaden osv. Men jag och mamma lämmnade in dom och frågade om dom kunde sy in dom. Dom sa att det skulle nog inte bli så snyggt men vi ville att dom skulle göra det ändå, jag behöver ju nya stövlar. Hämtade dom igår. dom är fortfarande lite stora nere vid fotknölen och under vaden, där gick det inte att sy in sa dom. Om man tänker på det så märker man det, men om man inte visste om det så märker man inte att det är som en "bubbla" längs nere. Jag märkte det inte förrens dom sa det.
Men tycker iaf att dom är riktigt snygga! Gillar ju inte dressyrstövlar egentligen, tycker dom likna gummistövlar, men dessa har mycket snyggare fot än alla andra vad jag har sett iaf, så dom här gillar jag sjukt mycket! (:
Är somsagt ett par Cavallo. Kommer nog växa ur dom snart också, om ett år eller så, men det här var billigare än att köpa ett par för 4000 :- ;)

Jag kan visa er en bild på dom ikväll!



Vet inte varför, men gillar den här bilden. Kanske ska köpa den ^^

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!