ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

jag lever ..!! ;)

2011-08-25 14:04:13 / 1 kommentarer ..


Igår kände jag bara för att ta "bloggledigt". Orkade inte gå in på datorn alls över huvudtaget. Slutade 3 och sen spelade vi match. hälsade lite på Smirre, kolla på TVn osv. orkade/ände ingen lust alls att blogga så det fick va. Bästa är att jag känner större lust nu! Vi har fått vårat schema som är grymt bra! Slutade 10 i 2 idag. Jättebra då jag brukar ha stressigt på torsdagar annars. Men iår kommer jag få det chill. Nu ska jag iväg till stallet och hoppträna lite. Grymt kul då jag inte hoppat på snart en månad. Både jag och Smirre har längtat! :D
Igår fick jag även "nya" stövlar!!  skriver mer om dom sen, snygga tycker jag att dom blev. Dressyrstövlar , men så gryyymt mycket snyggare än vad dom brukar vara. Ser inte ut som gummistövlar iaf, såna stövlar tål jag inte. asfula enligt mej.



bjuder på två hoppbilder ;)


Kommentarer
Elisabeth-Dressageforlife http://dressageforlife.se

Kul med nya stövlar! Vad blev det för några? va dem sköna att rida i? =) Idag har ja frågestund =D

2011-08-25 19:10:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!