ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Kingsland collection 2011-2012

2011-08-26 12:58:17 / 0 kommentarer ..


KL släpper ju en ny collection snart. Vad tycker ni om den ? Vissa saker var faktist snygga.

Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag inte så jättemycket om Kingsland. Vissa saker är snygga, men andra saker är inte ett dugg snygga. Dessutom har ALLA ponnyungar Kingsland tröja, kingsland ridbyxor osv. Blir lixom inget speciellt om man har det eftersom att alla har det. Och dessutom har kingsland ingen vidare kvalité heller, även om alla tror det bara för att det är dyrt. Läste någon tidning (tror det var förra året) där dom jämförde olika schabrak och jackor, Hööks hade faktist lika bra(dålig?) kvalité som Kingsland!!  Iaf dom produkterna som dom jämförde. Nej, Kingsland är lite för överskattat enligt mej. alla såna dära tröjor med rosa ärmlappar som alla har (jag TROR att det var dom) hade lika kvalite som Hööks. Dyrast är inte alltid bäst ;)
Men visst, vissa saker är snygga och vissa saker har väl helt okej kvalite så dom köper ju jag också, kan jag ju inte förneka. Även om KL nylonstrumpor är onödigt dyra (199 för 3 st) och sämre kvalité än många andra så är dom ju bra och man kommer mycket lättare i stövlen, vilket dom är till för satt.





fyra saker ur den nya collectionen.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!