ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Planering

2011-08-21 10:51:37 / 0 kommentarer ..


Etersom att han ska gå ganska hårt i helgen så kan jag visa hur jag brukar lägga upp innan det osv (:



Som ni ser frå han tre ganska lugna dagar i skogen. sen på onsdag börjar lektionerna igen och jag ska rida för Gitta på en dressyrspecial. Dagen efter är det hoppträning, vi brukar jobba dom och trimma väldigt mycket innan vi börjar hoppa för Leif, dock har vi inte Leif (tror jag) den här gången men skulle tro att vi får trimma dom lika mycket innan. Sen på fredagen är det ju dagen innan en dressyrtävling. Han gick väldigt bra på Hanchenträningen dag 1 och innan det hade jag ridit i skogen barbacka massa lösgörande. Så tror jag ska göra det på fredag också.
Sen lördag och söndag är det tävling! Vi åker upp till Gnarp på lördagmorgon (startar dom sista klasserna så startar nog ganska sent) och påvägen dit åker vi förbi Hudik. Så på hemvägen från Gnarp stannar vi i Hudik , stallar upp Smirre där och sover över. Och så tävlar vi där på söndagen (: Dock får vi se hur pigg Smirre är på att hoppa den dagen när han fått gå dressyr 4 dagar innan ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!