ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Såhär kommer min helg se ut

2011-08-27 09:00:00 / 0 kommentarer ..


Godmorgon på er! Klockan är 9:00 för er som vakna precis. Kan säga att jag har varit uppe redan i 3 timmar och sitter just nu i bilen påväg mot Gnarp. Klev alltså upp klockan kvart i 6 idag.
Vi vill komma fram 10 idag till Gnarp. Är ju så sjukt lite startande på den här tävlingen! Startar sista och näst sista klassen. en LA:1 och en LA:4! Påvägen hem stannar vi till i Hudik. Lastar ur och stallar in Smirre. Packar upp i baracken och så går vi ut och äter med Vilma och hennes familj. Imorron ska jag hopptävla i Hudik. Hoppar en LB A:0/A:0/A och ev att jag kaaanske hoppar Lag Div I. Annars stannar jag kvar och kollar på laget.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!