ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

skola , stan osv

2011-08-22 14:24:34 / 0 kommentarer ..


Gick bara två timmar idag i skolan. Rätt skönt och räkte precis lagomt. Regnade när vi slutade så då ville jag inte cykla iväg till stallet. Dels för att Smirre precis fått gått ut igen, dels för att jag skulle bli dygnsur om jag cyklade dit, dels för att ingen annan skulle vara där och jag skulle vara själv och dels för att jag inte skulle kunna rida hehe. Så jag hängde med Bella till stan. Var där jättelänge , men köpte typ ingenting. Inte Bella heller haha. Sen gick vi runt på en massa smågator, var så länge sedan jag gick runt på stan och inte bara var i centrum och shoppade. Sen stannade Bella kvar i stan (hon bor där) och jag tog bussen hem själv. Missade den precis (gick40 i, jag kom 41) så jag fick vänta i en halvtimme på den men aja. What ever, nu är jag hemma iaf! Mamma ringde och sa att det var någon som ringt dom och sagt att stövlarna var nästan klara (en lite sak jag hållit hemlig för er, berättar mer sen!) . Så ska åka och prova dom och sen åker jag till stallet :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!